×
صفحه اصلی تبلیغاتدیجیتال مارکتینگ تبلیغات ویدیویی چیست؛ آینده، انواع و ترند ها
تاریخ انتشار : 30 آبان 1401 زمان مطالعه : 6 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

تبلیغات ویدیویی چیست؛ آینده، انواع و ترند ها

تبلیغات ویدیویی چیست؛ آینده، انواع و ترند ها

تبلیغات ویدئویی مفهومی از تبلیغ یک محصول یا خدمات ازطریق ویدئو است. این مفهوم به ویدئوهای تبلیغاتی اشاره دارد که قبل، حین و بعد از پخش یک محتوا پخش می‌شوند.

به تازگی، برخی از متخصصان در زمینه بازاریابی در حال گسترش حوزه فعالیت خود هستند و تبلیغات نمایشی را همراه با محتوای ویدئویی به عنوان بخشی از تبلیغات ویدئویی در نظر می‌گیرند.

این شامل آن دسته از تبلیغاتی است که با قرار دادن نشانگر ماوس بر روی آن‌ها و نیز تبلیغات ویدئویی همسان که بر روی شبکه‌های تبلیغاتی دیجیتال تبلیغ می‌شوند، شروع به پخش می‌کنند.

کافی است نگاهی به کاربرد روزانه خودمان از فضای دیجیتال بیندازیم تا متوجه شویم که تا چه اندازه در حال تماشای انواع تبلیغات ویدیویی هستیم:

صفحات اینستاگرام پر از محتوای تبلیغاتی است که در قالب ویدیو ارائه می‌شود، حتی جذابیت این ویدیوها آنقدر بالاست که ممکن است خود کاربران آنها را جستجو کرده و تماشا کنند.

در عین حال تبلیغات ویدیویی آپارات هم حائز اهمیت است، این رسانه علاوه بر اینکه یک کانال گسترده انتشار محتوای ویدیویی است، قبل از هر فایل ویدیویی خود هم یک تبلیغ می‌گذارد و انواع متعدد این شیوه بازاریابی مدرن را می‌توانیم در آنجا ببینیم.

محبوبیت تبلیغات ویدئویی افزایش یافته است و به وضوح مشخص است که در آینده‌ای نه چندان دور جایگاه ویژه‌ای در دنیای بازاریابی به خود اختصاص خواهد داد. این یک روش عالی برای دستیابی به مخاطبان است.

تبلیغات ویدئویی یک استراتژی عالی به منظور سرمایه‌گذاری است. ترفند این است که تبلیغات ویدئویی را برای بیننده ارائه دهید به گونه‌ای که مرتبط و متقاعدکننده به نظر آید.

اگر این معیار رعایت نشود، تبلیغات آزاردهنده می‌شوند و به جای این که بیننده را علاقمند کنند، او را ناامید می‌کنند.

تبلیغات ویدئویی چیزی فراتر از ایجاد تبلیغات ویدئویی جذاب است. همانند تبلیغات تلویزیونی، شما باید تبلیغات ویدئویی آنلاین خود را در معرض دید مخاطب هدف قرار دهید.

صرف‌نظر از این که ویدئوی تبلیغاتی شما تا چه اندازه جذاب است‌، اگر بینندگان درست آن را مشاهده نکنند، هیچ فایده‌ای برای شما نخواهد داشت.

به همین دلیل است که آگاهی از تکنیک‌های درست تبلیغات ویدئویی و بهترین ترندهای روز دنیا بسیار ضروری است.

اجازه دهید با تعریف تبلیغات ویدئویی شروع کنیم و سپس انواع مختلف تبلیغات ویدئویی و ترندهای آینده را بررسی کنیم.

تبلیغات ویدیویی چیست؛ آینده، انواع و ترند ها

انواع مختلف تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی گزینه‌های مختلفی را در اختیار بازاریاب‌ها قرار می‌دهد. آن‌ها فقط می‌توانند نیازهای مشتری را تحلیل کنند و نوع تبلیغات ویدئویی را متناسب با نیازهایشان یا موردی که امیدوارکننده‌ترین و منطبق با اهداف است را انتخاب نمایند. این انواع مختلف تبلیغات ویدئویی عبارتند از:

تبلیغات در جریان

این‌ها محبوب‌ترین نوع از تبلیغات ویدئویی هستند. این‌ها ویدئوهای کوتاه حاوی محتوای تبلیغاتی هستند که قبل، در حین و بعد از یک محتوای ویدئویی پخش می‌شوند.

یک نمونه از تبلیغات در جریان، ویدئوهای تبلیغاتی هستند که در یوتیوب یا آپارات ظاهر می‌شوند. برخی از آن‌ها تعاملی هستند. آن‌ها بیننده را تشویق می‌کنند تا روی یک لینک کلیک کنند یا پیشنهادی را درخواست دهند.

تبلیغات غیرخطی

تبلیغات غیرخطی به تبلیغاتی اشاره دارد که خارج از ویدئوی اصلی پخش می‌شوند. وقتی کاربر بر روی آن‌ها کلیک می‌کند، ویدئوی اصلی که تماشا می‌کند متوقف می‌شود.

آن‌ها به هیچ محتوای دیگری ارتباط ندارند. اگر کاربر علاقه‌ای به تماشای آن‌ها نداشته باشد، می‌تواند به راحتی به اسکرول خود ادامه دهد.

تبلیغات پاداش دار

این نوع تبلیغات بیشتر گیمرها را مورد هدف قرار می‌دهد. در ازای تماشای تبلیغ ویدئویی، پاداش و امتیازهای خاصی به کاربر داده می‌شود. این امتیاز می‌تواند شامل یک جان اضافی یا یک ابزار ویژه یا غیره باشد.

تبلیغات پخش خودکار همسان

این نوع تبلیغات در پایان محتوا پخش می‌شوند. وقتی به محتوا مرتبط هستند، احتمال دیده شدن توسط کاربر افزایش می‌یابد.

تبلیغات ویدئویی قابل خرید

این تبلیغات بینندگان را تشویق می‌کند تا یک محصول خاص را خریداری کنند. بعد از پخش این نوع ویدئوی تبلیغاتی، لینکی ظاهر می‌شود که بیننده را به سوی خرید سوق می‌دهد.

این اتفاق در هر اپلیکیشنی که کاربر در حال استفاده از آن است، رخ می‌دهد.

ویدئوی همسان

این یک نوه پیشرفته‌تر از تبلیغات ویدئویی است. این نوع به بیننده فرصت می‌دهد تا انتخاب کند و کنترل تجربه تماشای ویدئو را در اختیار خود بگیرد.

با مشاهده نتایج مطلوب تبلیغات ویدئویی، تکنیک‌های تبلیغاتی از محبوبیت روزافزونی برخوردار شده‌اند، علاوه بر این آینده تبلیغات شامل مانورهای تبیلغات ویدئویی است.

طبق گزارش eMarketer، برآورد شده است که هزینه تبلیغات ویدئویی آنلاین در ایالات متحده با سرعتی رشد کند که فراتر از تبلیغات تلویزیونی شود.

از این رو، تبلیغات ویدئویی آنلاین به حوزه جدید برای تقریبا تمامی سازمان‌ها تبدیل خواهد شد.

اجازه دهید ابتدا بررسی کنیم که تبلیغات ویدئویی چیست و سپس برخی از حقایقی را به شما بازگو خواهی کرد که چرا تبلیغات ویدئویی آینده تبلیغات است.

تبلیغات ویدیویی چیست؛ آینده، انواع و ترند ها

تبلیغات ویدئویی آنلاین چیست؟

تبلیغات آنلاین یک جنبه قدرتمند و امیدوارکننده از تبلیغات است. این به تبلیغات ویدئویی اشاره دارد که در پلتفرم‌های آنلاین ارائه می‌شوند.

با افزایش وابستگی بر تبلیغات ویدئویی، یک استراتژی بازاریابی عالی است که هر بازاریابی از آن بهره خواهد برد.

این یک رسانه قدرتمند و جذاب داستان‌سرایی برای کاربران است. نرخ موفقیت آن‌ها بسیار امیدوارکننده‌تر است و از این رو سرمایه‌گذاری خوبی به حساب می‌آید.

پلتفرم‌های مختلفی برای انتخاب در اختیار بازاریاب‌ها قرار دارد. همه این پلتفرم‌ها دارای الزامات فنی، بهترین شیوه‌ها و الزامات هدف‌گیر متفاوتی هستند.

بازاریاب می‌تواند پلتفرمی را انتخاب کند که با محصول و هدفی که دنبال می‌کند، بیشترین سازگاری را داشته باشد. برخی از این پلتفرم‌ها عبارتند از گوگل ادز، فیسبوک و اینستاگرام ادز و یوتیوب ادز.

کار اصلی تصمیم‌گیری در مورد هدفی است که تبلیغات به منظور آن انجام می‌شود.

این شامل ویدئوهای توضیحی، داستان‌های برند طراحی شده برای کمک به برقراری ارتباط با بینندگان و در نهایت ویدئوهای محصول است.

بعد از تصمیم‌گیری،‌ یک زاویه خاص باید تعیین شود. این تعیین می‌کند که ویدئو چگونه برای کاربران نمایش داده خواهد شد؛ ویدئو می‌تواند قابل اعتماد، عاطفی یا طنزآمیز باشد. هر یک از این زوایا یک روش منحصر به فرد برای برقراری ارتباط با مخاطب دارد.

ویدئو باید منحصر به فرد و امیدوارکننده باشد. بعد از این که تمام این تصمیمات گرفته شد، تلاش و کار سخت زیادی برای تهیه ویدئو باید انجام شود. توصیه می‌شود که یک تیم خوب برای ساخت و ویرایش ویدئو استخدام کنید.

چند نکته مهم که باید هنگام ساخت تبلیغات ویدئویی آنلاین مد نظر داشته باشید، عبارتند از:

ترفندهای برتر تبلیغات ویدئویی آنلاین

  1. باید برای کاربران موبایل بهینه شوند.
  2. چند ثانیه اول ویدئو باید قانع‌کننده باشد و توجه کاربر را به خود جذب کند.
  3. باید کوتاه باشد.
  4. ممکن است حاوی دکمه‌های CTA (کلیک برای اقدام) باشد که باید واضح و مختص بیننده باشند.
  5. ویدئو باید زیرنویس داشته باشد.
  6. باید یک زاویه داستان‌سرایی داشته باشد.
تبلیغات ویدیویی چیست؛ آینده، انواع و ترند ها

چرا تبلیغات ویدئویی آنلاین آینده تبلیغات است؟

با توجه به اقبال گسترده‌ای که کاربران فضای دیجیتال نسبت به محتوای ویدیویی نشان داده‌اند، روندهای تبلیغات آنلاین نیز به سمت این شیوه از بازاریابی حرکت کرده است و آمار نشان می‌دهد که جایگاه تبلیغات ویدیویی در فرایندهای بازاریابی جهان به خوبی تثبیت شده است.

روزانه حدود 4 میلیارد ویدیو در یوتیوب دیده می‌شود و چنین آماری اهمیت تبلیغات ویدیویی را در دنیای امروز بیشتر از قبل نشان می‌دهد.

از سوی دیگر طبق بررسی‌های انجام شده، حدود یک سوم خریداران پس از تماشای یک تبلیغ ویدیویی، کالای مورد نظرشان را خریداری می‌کنند.

در دنیای امروز نمی‌توانیم مبحث ویدیو را نادیده بگیریم، حتی تبلیغات ویدیویی به یکی از راه‌های کسب درآمد تبدیل شده است و بسیاری از کاربران فضای مجازی که در میان مردم شناخته شده هستند، فرایندهای تبلیغاتی دیگر برندها را از طریق ساختن ویدیوهای جذاب انجام داده و از این راه درآمد کسب می‌کنند.

1. رسانه اجتماعی یک جز جدایی‌ناپذیر از تبلیغات ویدئویی

با حضور پررنگ ویدئوهای مختلف بر روی پلتفرم‌های رسانه اجتماعی، باید بدانید که استفاده از این تبلیغات ویدئویی بر روی این کانال‌ها برای بهینه‌سازی دسترسی و تبدیل‌ها بسیار مفید خواهد بود.

در چند وقت اخیر، فیسبوک شاهد افزایش 50 درصدی در بازدید ویدئوهای خود بوده است.

طبق آمار، 54 درصد از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند محتوای ویدئویی بیشتری را ببینند و به همین دلیل است که 87 درصد از بازاریاب‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده از ویدئو را به عنوان یک ابزار بازاریابی ترجیح می‌دهند.

2. دسترسی تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی از پتانسیل دسترسی بسیار بالایی برخوردار هستند؛ به عنوان مثال، در یکی از جدیدترین کمپین‌ها، فولکس واگن به 155 میلیون بازدید برای سه ویدئوی خود رسید.

با ارائه پیام و نمایش درست ازطریق ویدئوها، می‌توانید هماهنگی بیشتری را بین توسعه برند خود و برآورده کردن نیازهای مشتریان خود برقرار کنید.

بر اساس Forrester Research، ارزش یک دقیقه ویدئو 8/1 میلیون کلمه در محتوای متنی است.

3. افزایش هزینه تبلیغات ویدئویی موبایلی

در سال 2019، تبلیغ‌کنندگان آمریکایی تقریبا 41/16 میلیارد دلار بر روی تبلیغات ویدئویی موبایلی هزینه کردند (6/45 درصد از کل هزینه صرف شده برای تبلیغات ویدئویی دیجیتال)، در حالی که از طرف دیگر، 59/19 میلیارد دلار برای ویدئو در جاهای دیگر هزینه کردند.

دلایل محبوبیت رو به رشد تبلیغات ویدیویی موبایل شامل دسترسی در اکثر بازارهای مصرف‌کننده، تجربه همه جانبه، شخصی‌سازی بیشتر و ارتباط بهتر است.

تبلیغات ویدیویی چیست؛ آینده، انواع و ترند ها

4. رتبه‌بندی بالاتر در گوگل به واسطه ویدئو

در کنار کلمات کلیدی مورد استفاده و محتوای متنی تولید شده، معیارهای دیگری نیز وجود دارند که نقش مهمی در رتبه‌بندی بالاتر محتوای ویدئویی ایفا می‌کنند.

برخی از معیارهایی که رتبه‌بندی محتوای ویدئویی را بهینه‌سازی می‌کنند عبارتند از:

  • تعامل کاربر
  • اشتراک‌گذاری در رسانه اجتماعی
  • نرخ اشتراک بالاتر
  • منشن‌های بیشتر
  • افزایش تعداد رویدادهای «تماشا در فرصتی دیگر»
  • تبلیغات ویدئویی تعاملی، تعامل بهتر و در نتیجه رتبه‌بندی بهینه بالاتر را تضمین می‌کنند.

5. خریداران بیشتر از همیشه پذیرای تبلیغات ویدئویی هستند

خریداران ترجیح می‌دهند قبل از تصمیم‌گری، ویدئوهایی در مورد محصولات یا خدمات ببینند.

اگر مشتریان به نوع محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهدی علاقمند شوند، ویدئو ارزش بهتری به کسب و کار شما اضافه خواهد کرد. ویدئوها در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی و چاپی برای کاربران جذاب‌تر هستند.

بر اساس آمار، 42% از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند ویدئوهای توضیح محصول را ببینند، در حالی که 58% از کاربران شرکت‌هایی را ترجیح می‌دهند که محتوای ویدئویی تولید می‌کنند.

حتی 70% از کاربران در حین تماشای تلویزیون بر روی موبایل خود ویدئو تبلیغاتی تماشا می‌کنند.

6. ویدیو یک قالب عالی برای محتوای آموزشی است

از آنجایی که عناصر بصری و شنیداری هر دو در ویدیو جمع شده‌اند، به عنوان یک ابزار آموزشی، عملکرد بهتری داشته و در نتیحه مخاطبان بیشتری هم پیدا کرده است.

7. دایره مخاطب گسترده‌ای دارد

این روزها مردم بیشتر از آنکه حوصله خواندن متن‌های تبلیغاتی یا حتی کنجکاو شدن درباره تصاویر را داشته باشند، ترجیح می‌دهند که پیام شما را در قالب یک ویدیوی سرگرم‌کننده ببینند.

8.مردم ویدیوها را بیشتر به اشتراک می‌گذارند

هر کدام از ما اگر نگاهی به صفحه اینستاگرام خود بیندازیم، متوجه می‌شویم که تعداد ویدیوهایی که با دوستان‌مان به اشتراک گذاشته‌ایم، نسبت به سایر انواع محتوا بیشتر است.

آخرین ترندها چه هستند؟

از آنجایی که با گذشت زمان بر محبوبیت تبلیغات ویدئویی افزوده شده است، ویژگی‌های متفاوت جدیدی در آن گنجانده شده است. برخی از این ویژگی‌ها یا ترندهای جدید که بسیار موثر هستند و غالب خواهند بود، عبارتند از:

1. تبلیغات ویدئویی کوتاه‌تر

تبلیغات ویدئویی کوتاه بهترین روش برای مقابله با دوره کوتاه توجه بینندگان است.

این یک چالش برای بازاریاب‌ها و تیم خلاقی است که باید داستان خود را در کمتر از 15 ثانیه بیان کنند و در عین حال واکنش مناسبی از بیینده گرفته و علاقه او را به خود جذب کنند.

2. تبلیغات OTT

OTT (Over the top) یا بر فراز اینترنت، اصطلاحی است برای ارائه‌دهندگان محتوا که رسانه‌های قابل پخش را در سراسر اینترنت توزیع می‌کنند.

تبلیغ ازطریق این پلتفرم‌ها به بازاریاب‌ها اجازه می‌دهد تا از هدف‌گذاری،‌ درج آگهی و تحلیل پیشرفته برای ساخت تبلیغات کوتاه‌تر و شخصی‌سازی شده‌تر برای کاربران استفاده کنند.

3. تبلیغات موبایلی

بینندگان هر روز بیشتر و بیشتر بر تبلیغات موبایلی متکی می‌شوند. از این رو، تبلیغات موبایلی هر روز بیشتر با گوشی‌های موبایل سازگار می‌شوند تا بینندگان بیشتری را جذب کنند.

4. سینماگراف‌ها

سینماگراف‌ها ترکیبی از عکس‌ها و ویدئوهایی هستند که یک جلوه بصری جذاب برای بیننده فراهم می‌کنند. این‌ها علاقه کاربر را به خود جلب می‌کنند و از این رو می‌توانند یک ابزار مفید برای تبلیغات ویدئویی باشند.

5. محتوای تولید شده توسط کاربر

این باعث می‌شود از محتوای تولید شده توسط کاربر برای بدست آوردن یک ارتباط قابل اعتماد با مخاطب استفاده شود. این یک اعتبار را ارائه می‌دهد و منجر به ایجاد یک ارتباط عاطفی با کاربر می‌شود.

آیا تبلیغات ویدئویی هدفمند یک گزینه بهتر است؟ (تبلیغات ویدئویی برنامه‌ریزی شده)

تبلیغات هدفمند تبلیغاتی هستند که خاص‌تر و مرتبط‌تر با نیازهای کاربر می‌باشند. آن‌ها بر اساس سابقه خرید و سابقه جستجوی کاربر تولید می‌شوند.

باور بر این است که تبلیغات هدفمند نه تنها گزینه بهتری برای کاربر هستند، بلکه برای بازاریاب‌ها و برندها نیز این چنین است.

تبلیغات ویدئویی محتوایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند که ممکن است به آن علاقمند باشند و از این رو علاقه آن‌ها را به خود جذب کرده و شانس موفقیت را افزایش می‌دهد. در همین حال، هزینه در رسانه‌ها را بهینه می‌کند.

تبلیغات ویدئویی برنامه‌ریزی شده را می‌توان به عنوان روش استفاده از ربات‌ها برای خرید فضای تبلیغات طبق پیش نیازهای تعیین شده درک کرد.

در این تعریف، تبلیغ‌کنندگان مخاطب ایده آل خود را با جزئیات تعریف می‌کنند، علاوه بر این به تبلیغات خود در کنار تعیین بودجه نیز دسترسی می‌دهند.

تبلیغات برنامه‌ریزی شده داده کاربر را می‌گیرد و از پیشنهادهای بی‌درنگ برای نمایش تبلیغات شما به کاربرانی که به خوبی با پروفایل مخاطب شما انطباق دارند، استفاده می‌کند.

ممکن است از این زاویه بسیار جذاب به نظر آید، اما در عین حال این سوال پیش می‌آید که حریم خصوصی کاربر تا چه اندازه محافظت می‌شود. به نظر می‌رسد که هرگونه فعالیت کاربر توسط یک ردیاب فعالیت تحلیل می‌شود.

حوزه تبلیغات مملو از کلاه‌برداری و فریب‌کاری است و شفافیت به اندازه کافی وجود ندارد. به طور واضح مشخص نیست که این تبلیغات هدفمند یا شخصی‌سازی شده تا چه اندازه برای کاربران خوب کار می‌کنند.

جدا از آن، این امر منجر به افزایش گردش اخبار جعلی و نیز Clickbait شده است. این به طور جدی کارایی تبلیغات هدفمند و تأثیر آن بر کاربر را زیر سوال می‌برد.

این مفهوم به نظر درخشان می‌رسد، اما اجرای آن تا حد زیادی نیاز به تغییر دارد.

به عنوان یک بازاریاب که علاقه زیادی به برآورده کردن نیازهای مشتریان دارد، نیاز به بررسی و تحلیل دقیق در این بخش از بازاریابی وجود دارد و از این طریق سودآوری آن بیشتر خواهد شد.

پلتفرم هایی که در ایران بیشتر کاربرد دارد

اگرچه کانال‌های متعددی برای انتشار محتوای تبلیغاتی ویدیویی وجود دارد، اما به خاطر داشته باشید که باید با توجه به شرایط کسب‌وکارتان، اندازه محصول و بازار و مخاطبان هدفی که دارید، از میان انواع تبلیغات ویدیویی انتخاب مناسبی داشته باشید.

تولید محتوا در یوتیوب

در عصر محتوای تصویری، یوتیوب به عنوان یک روش مقرون به صرفه و کارآمد در اختیار برندها و کسب‌وکارها قرار گرفت تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را منتشر کرده و با کاربران زیادی ارتباط برقرار کنند.

یکی از نکات قابل توجه در رسانه‌ای مانند یوتیوب این است که مانند سایر شبکه‌های اجتماعی امکان تحلیل داده‌ها را فراهم می‌کند و کسب‌وکارها اگر بتوانند یک کمپین موفقیت‌آمیز را رسانه اجرا کنند، میلیون‌ها بازدید خواهند داشت.

تبلیغات ویدیویی در یوتیوب

تولید محتوای ویدیویی اینستاگرام

همانطور که می‌دانید اینستاگرام یکی از رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار در بین ایرانی‌هاست و از این نظر، محتوای ویدیویی که در این شبکه اجتماعی تولید شود، بازخورد بیشتری از سوی کاربران ایرانی خود دریافت خواهد کرد.

آشنایی با ابزارهای تحلیل اینستاگرام و تولید تبلیغات ویدیویی با کیفیت و جذاب، در روند رشد برند شما در اینستاگرام تأثیرگذار خواهد بود.

تبلیغات ویدیویی آپارات

تأثیر ویدیو در تبلیغات را نمی‌توانیم انکار کنیم و بر این اساس باید از آپارات به عنوان یکی از رسانه‌های داخلی نام ببریم که بستری برای انتشار محتواهای سرگرم‌کننده، آموزشی و …. در قالب ویدیو است.

اگر دقت کرده باشید در ابتدا و اواسط فیلم‌های آپارات، ویدیوهای تبلیغاتی کوتاهی پخش می‌شود.

از آن جایی که بسیاری از کاربران ایرانی از این رسانه استفاده می‌کنند، می‌تواند به عنوان یکی از انواع این شیوه بازاریابی مورد توجه قرار بگیرد.

کلام آخر

تبلیغات ویدئویی یک گزبنه عالی برای بازاریابی است. با تکامل روزافزون پلتفرم‌های دیجیتالی، احتمال جلب توجه کاربران توسط ویدئو افزایش یافته است.

بدون شک تبلیغات ویدئویی ترند بزرگ بعدی در دنیای بازاریابی است و یک گزینه عالی برای تمام کسب و کارها به شمار می‌رود.

گزینه‌های مختلفی در دسترس هستند. گاهی اوقات، ممکن است خطوط برای آنچه برای بازاریاب‌ها و کاربران مفید است محو شود.

بنابراین، مهم است که با دقت اهداف کسب و کار و نیز نیازهای مشتری تجزیه و تحلیل شود. این کار به درستی به استفاده بهینه از این روند رو به رشد کمک خواهد کرد.

تبلیغات خود را به ما بسپارید

ما در آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند تبلیغات وب و تولید محتوا. خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

منبع : marketing91

بیشتر بخوانید :

تبلیغات اینترنتی چیست و انواع تبلیغات اینترنتی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید