×
صفحه اصلی دیجیتال مارکتینگ 5 پیشنهاد برای درآمدزایی اپلیکیشن‌ها از مدیر درآمد شرکت Ketchapp
تاریخ انتشار : 26 دی 1396 زمان مطالعه : نام نویسنده : admin

5 پیشنهاد برای درآمدزایی اپلیکیشن‌ها از مدیر درآمد شرکت Ketchapp

5 پیشنهاد برای درآمدزایی اپلیکیشن‌ها از مدیر درآمد شرکت Ketchapp

در کنفرانس اخیر رویداد Postback، کریستسن کالدرون مدیر ارشد درآمد شرکت Ketchapp ، گزارش جذابی از رویکرد این شرکت به تبلیغات درون‌برنامه‌ای ارائه کرد. کریستین بعد از مدیریت درآمد اپلیکیشن Dots برای دوسال،  اخیراً به تیم Ketchapp پیوسته است.

هزینه برای تبلیغات موبایلی به ازای کاربر درحال رشد است. 

شرکت‌هایی که تبلیغات درون‌برنامه‌ای را به عنوان یک منبع اصلی درآمدزایی درنظرگرفته‌اند، باید نمودار زیر را به دقت مطالعه کنند. اگر شما احساس کرده‌اید که نرخ CPM در 12 ماه گذشته بالا بوده است، این نمودار به شما می‌گوید که این نرخ در سه سال آینده تقریباً دوبرابر خواهد شد.

تبلیغات آنلاین شرکت ketchapp

شرکت Ketchapp-1

واسطه‌گری (Mediation) یک ضرورت است، نه یک انتخاب

کالدرون در سخنرانی‌اش توضیح می‌دهد که واسطه‌سازی راهی برای جمع آوری تقاضا و ایجاد یک وضعیت رقابتی بین شبکه‌های تبلیغاتی است. این موضوع از جهت به حداکثر رساندن عملکرد شما اهمیت دارد.
تبلیغ‌دهنده‌ها برای اولین نمایش هزینه بیشتری پرداخت می‌کنند و نرخ eCPM بعد از آن کاهش می‌یابد.
این نکته‌ی مهمی است. از آنجا که درجات eCPM بر اساس عملکرد و نرخ تبدیل هدایت می شوند، اولین نمایش معمولاً نقش بسیار مهم‌تری از دهمین نمایش دارد. خریداران هوشمند مانند Machine Zone بر روی اولین نمایش تمرکز می‌کنند و تمایل دارند که CPM بیمه‌ شده‌ای برای آن بپردازند.

تبلیغات شرکت ketchapp

نرخ درگیری تبلیغاتی ارتباطی خطی با درآمد دارد.

نرخ درگیری تبلیغاتی به معنای این است که چه تعداد کاربر از میان کاربران فعال روزانه شما، تبلیغات را می‌بینند. به زبانی دیگر، شما چه تعداد اولین نمایش خواهید داشت. کالدرون اشاره می‌کند که هم در Dots و هم در Ketchapp تمرکز بر روی درگیری تبلیغاتی یکی از رموز موفقیت در تبلیغات درون برنامه‌ای است.

شرکت ketchapp

بهبود نرخ درگیری تبلیغاتی نیازمند 2 چیز است:
•    راه های خوب برای اندازه‌گیری آن در بخش‌های مختلف، بنابراین می توانید فرصت‌ها را شناسایی کنید و پیشرفت را دنبال کنید.
•    تکرار و آزمایش ایده‌های جدید که بر روی افزایش ترخ درگیری تمرکز دارند.

درک وجه تجاری تبلیغات درون‌برنامه‌ای بسیار مهم است. 

آخرین نکته‌ای که می‌توانیم یاد بگیریم این است که کسب درآمد مبتنی بر تبلیغات نیاز به چیزی بیش از صرفاً پیاده‌سازی SDK تبلیغات و به انتظار درآمد نشستن دارد. با گسترش روابط با تأمین‌کنندگان تبلیغات، انجام معاملات و مذاکره با آنها چیزهای زیادی می‌توان بدست آورد. کالدرون توضیح می‌دهد که 3 چیز است که یک شریک تبلیغاتی خوب را می‌سازد و یکی از آنها توانایی آن برای کار با شما و تامین معاملاتی که نیاز دارید است.

دیدگاهتان را بنویسید